Ügyfélfogadás
Tájékoztatjuk a Tisztelt Visegrádiakat, hogy a polgármesteri hivatalban a koronavírus terjedésének megállítása érdekében 2020. november 5-étől a SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS SZÜNETEL!
A visszavonásig tartó időszakban az ügyintézés történhet:
Elektronikus úton
E-mail cím: visegrad@visegrad.hu;
E-ügyintézés: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Telefonon
Telefonszám: +36 26 398 255
Postai úton
Levelezési cím: Visegrádi Polgármesteri Hivatal,
2025 Visegrád, Fő u. 81.
Sürgős, halaszthatatlan ügyben (pl. anyakönyvi kivonatokkal kapcsolatos ügyintézés), előzetes egyeztetést követően van lehetőség felkeresni ügyintézőinket.
A kommunális hulladékgyűjtő zsákokat szerdai napokon, ügyfélfogadási időben (08:00-12:00 és 13:00-16:00 óra között) vehetik át a polgármesteri hivatalban. Kérjük, hozzák magukkal a befizetésről szóló csekkszelvényt vagy az átutalásról szóló igazolást, mert kizárólag ezek felmutatása esetén áll módunkban a zsákokat átadni!
A jegyző és az ügyintézők ügyfélfogadási ideje
Hétfő: 13:00-16:00
Kedd: nincs
Szerda: 8:00-12:00 13:00-16:00
Csütörtök: nincs
Péntek: 8:00-12:00
Nyitva tartás
Hétfő: 7:45-12:15 12:45-17:00
Kedd: 7:45-12:15 12:45-17:00
Szerda: 7:45-12:15 12:45-16:00
Csütörtök: 7:45-12:15 12:45-16:00
Péntek: 7:45-12:45
(ebédidő: 12:15-12:45)
Cím: 2025 Visegrád, Fő u. 81.
Telefon: +36 26 398 255
E-mail: visegrad@visegrad.hu